lördag 6 april 2013

Ops! Ny månad ny utmaning...

Vi blev visst några dagar sena här i bloggen, inlägget hade visst hamnat som utkast.

Denna månad blir det en teknikutmaning igen.

Du får skapa vilken typ av alster du vill, layout eller kort.
Du måste använda alla element som finnas med i listan.

På layouten/kortet ska följande finnas med: 
* 4 foton/stämplade motiv fler går bra (stämplade motiv skriv gärna vilka det är om det inte är uppenbart)
* 5 mönstrade papper 
* Gesso
* Mask
* Metall 
* Mist på något sätt 
* Band/snöre
Man får lägga till något element, men det i listan måste finnas med.

Ladda upp ditt bidrag här senast den 30/4 klockan 23:59 här i Inlinkz toolen. Länka inte till din startsida utan till det inlägget där ditt bidrag finns. Vi har tyvärr inte möjlighet att leta efter rätt bidrag i bloggar. Har du ingen blogg kan du maila ditt bidrag till blog@scrapgalen.se
Ditt alster skall vara nyskapat och enbart skapat för denna tävlingen. Du får alltså inte tävla eller använda det på annat sätt än just hit. Länka gärna till våran tävling så fler hittar hit!
Första priset består av ett presentkort i butiken. Även tvåan får ett pris skickat hem till sig från butiken.
Lillian och Teamet röstar fram vinnaren och beslutet kan inte överklagas.

Lycka till!





Soliga vårkramar 

6 kommentarer:

Jessica (Wilbes) sa...

jäklar va svårt, detta blir en riktig utmaning och lär bli en lång vända på google först då jag inte vet vad hälften av grejerna är eller betyder :) haha känner mig NOVIS haha trots fler års träning..

Jessica (Wilbes) sa...

Jag hittar inte linking toolen vart har den tagit vägen letat som en toook !

Anna sa...

Du har inte missat den, den finns inte just nu. Ska påminna Lillian igen. :O)

Kul att du antog utmaningen

Vårkramen Anna

Maritha sa...

Eftersom Inlinks fortfarande inte verkar finnas så kommer min länk här: http://www.frolid.eu/blogg/who-let-the-dogs-out/

Tack för en härlig utmaning!

ÅsaJ sa...

Hej!

Hittar inte heller någon Inlinkz så jag lämnar en länk till min blogg till teknikutmaningen i april:

http://scrapatheltenkelt.blogspot.se/2013/04/scrapgalen-i-april.html

Hälsningar ÅsaJ!

Jessica (Wilbes) sa...

Här kommer även mitt bidrag den har dock legat i bloggen ett par veckor redan men väljer nu att lägga en länk eftersom att linking toolen inte kommit upp än och jag vill inte glömma bort att vara med jag med :)
http://pysslande.blo.gg/2013/april/apriltavlingen-pa-scrapgalen.html
Kreaktiva hälsningar Jessica